Skuteczne tworzenie linków

Katalog linki

Skuteczne tworzenie linków

Co to są linki?

Linki to inne witryny, które łączą się z Twoją witryną. Są to tzw. „Linki przychodzące” lub „wsteczne linki”.

Jest to skuteczne narzędzie do łączenia się z innymi witrynami.

Co to jest Link Building?

Skuteczny program budowania linków może obejmować różne typy linków:

  • Linki wzajemne
  • Płatne linki
  • One Way Links
  • Najbardziej efektywnym sposobem tworzenia linków jest jednoznaczne linki.

Główne wyszukiwarki (Bing, Google, Yahoo) umieszczają wartość na wszystkich linkach przychodzących do witryny. Linki wzajemne (łącza handlowe z inną witryną) i płatne linki (płatne innej stronie, aby wyświetlić link) mają niższą wartość niż linki (inna witryna zawiera listę linków, bez handlu lub płatności).

Powodem jest to proste: wyszukiwarki wiedzą, czy płacą za link lub linki handlowe. Uważają za sztuczny sposób nadmuchania liczby linków wskazujących na witrynę.

Dlatego najskuteczniejsza budowa łącza jest połączeniem jednokierunkowym.

Jedyny sposób tworzenia linków

Zanim zaczniesz znajdować linki do Twojej witryny, rozsądne byłoby, aby wszystkie informacje znajdowały się w jednym miejscu, aby przyspieszyć sprawy.

Prowadzić dokument (używając notatnika lub programu Word itp.) Z wszystkimi poniższymi informacjami. Następnie można skopiować i wkleić z tego dokumentu, bez konieczności wielokrotnego wpisywania tekstu.

  • Nazwa Kontaktu
  • Nazwa firmy
  • Adres
  • Telefon
  • Bez opłat
  • Faks
  • Adres url
  • Adres poczty elektronicznej: ponieważ przesyłanie linków może generować niechcianą pocztę, użyj bezpłatnego konta internetowego, takiego jak Yahoo, Hotmail, Gmail itp. Niektóre zgłoszenia wymagają jednak e-maila z domeną.
  • Tytuł serwisu Tworzenie tytułu serwisu. Niektóre linki pozwalają używać słów kluczowych w tytule zamiast nazwy firmy. Tytuł jest zazwyczaj „linkem klikalnym” i nazywany jest „anchor text”.
  • Opis Opracuj opis swojej witryny, użyj dobrych słów kluczowych, jak wyjaśniono w sekcji „Opis”. Najlepiej jest mieć kilka różnych opisów pod ręką.

Jak znaleźć linki

Istnieje wiele sposobów uzyskania dobrych linków do Twojej witryny.

Korzystanie z wyszukiwarki, aby znaleźć linki: Przejdź do Google i wpisz słowa kluczowe wraz ze słowami ‚katalog’.

Przykład: jeśli witryna sprzedaje meble, wpisz w katalogu „meble” w Google (bez cudzysłowów).

Można zobaczyć, że jednym z pierwszych wyników jest

Ta witryna ma katalog mebli na stronie Możesz dodać swoją witrynę do mebli tutaj (kliknij link „Dodaj adres” u góry po lewej stronie):

Jest to łącze w jedną stronę i jest bezpłatna. Ta witryna umożliwia również użycie słów kluczowych w tytule, więc należy używać słów kluczowych, które chcesz umieścić w wyszukiwarkach.

Kolejny wynik to: Jeśli przejdziesz na dole swojej strony, możesz kliknąć ‚submit’. Doprowadzi to do tego, ale zauważysz, że wymaga to wzajemnego powiązania, a czego nie chcemy.

Kolejny wynik to

Ta witryna prosi o wzajemne powiązanie, ale nie wymaga tego. Dlatego powinieneś zgłosić się tutaj.

Teraz zaczniesz się pomysł, skuteczny link budynku można osiągnąć z odrobiną pracy nóg, ale warto poświęcić czas, jeśli chcesz, aby odwiedzić Twoją witrynę.

Pamiętaj, aby przesyłać tylko do witryn wysokiej jakości. Upewnij się, że wpis znajduje się w odpowiedniej kategorii, a nie znajduje się na tej samej stronie z niepowiązanymi linkami, na przykład „reklamy szamponów” itp.

Linki statyczne

Podczas uzyskiwania linków w jedną stronę najlepiej jest uzyskać statyczne linki.

Linki statyczne są „śledzone” przez wyszukiwarki, co z kolei daje link „głosowanie”. Niektóre linki to linki „pośrednie” lub „nie podążaj za”, które wyszukiwarki nie dadzą Ci „głosu”. Możesz nadal wyświetlać swoją witrynę, ponieważ użytkownicy mogą ją kliknąć i przejść do witryny, ale nie pomoże w wyszukiwarkach. Jednym ze sposobów stwierdzenia, czy link jest statyczny, jest umieszczenie myszy na łączu. Powinieneś wtedy zobaczyć adres linku w dolnym pasku przeglądarki. Jeśli widzisz adres URL, to wiesz, że jest to łącze statyczne. Jeśli widzisz coś innego (takiego jak adres URL przekierowania) lub coś innego niż zwykły adres URL, to łącze to prawdopodobnie nie jest połączeniem statycznym.

Proszę bardzo! Teraz masz podstawy do skutecznej kampanii budowania linków. Powodzenia!